reloj
lunes, 12 de octubre de 2015
Nere portafolio elektronikoaren diseinua
1. ATALA:
Portafolios electrónicos para propósitos múltiples: aspectos de diseño, de uso y de evaluación. José Luis Rodríguez Illera, Gemma Aguado, Cristina Galván y María José Rubio
- Portfolioen erabilera ez dago beti lotuta ikasketekin.; portfolio pertsonalak bereizten dira ere. Adibidez planifikazio pertsonaletarako.
- Bi motatakoak: off line (paperean) edo interneten egindakoak. Pribatuak edo elkarbanatzeko. Kasu honetan interneten egindakoaz solasten du artikuluak.
- Ikasgaika banatu beharko dira dokumentuak portfolioa ordenatua izateko.
- Publikatzerakoan, klaseko portfolioa izanez gero, irakasleak nota jarri ahalko dio lanari. Bakarrik berak ikusiko du.
- Irakasleak iruzkinak jarri ahalko ditu lanetan edo ikasle horri mezu bat bidali ahalko dio.
- Irakasleak nota globala jartzeko orduan, ikasle guztien lan bakoitzaren nota ordenatua izango du, errazago sortarazten lana.
- Karpeta digitalak baliagarriak dira edozein arazo izanda, irakasearekin harremanetan jartzeko, eta irakaslearen kasuan ariketak bidaltzeko.
- Hainbat inkesta egin ondoren, jendeak positiboki baloratu du internet bidez portfolioak egitea, errazago sortatzen delako ordena mantentzeko orduan, eta baita ere edozein lekutan erabil daitelako.
2. ATALA:
Portfolio pertsonalaren proposamena
Nire portfoioa egiteko, lehenik eta behin lanak edo apunteak gaika banatuko ditut. Hori egin eta gero, dataren arabera banatuko ditut. Alde batetik lanak eta bestetik apunteak. Kasu gehienetan irakasleak interneten nire ikasgelategian jarritako apunteak erabiltzen ditut, beraz bakarrik lanak sartuko ditut barne. Gero hauek gaika banatuko ditut, eta horrela dena ordenatua izango dut irakasleak ongi ikusteko hiruilabete osoan zehar lan guztiak egin ditudala.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario